RSL : מיתוג ופרסום

ויה ארקדיה

פיתוח מותג משלב אפס. יצירת תכנית אסטרטגית עסקית
ובניית המותג על כל רבדיו- לוגו, שפה תקשורתית-שיווקית, יצירת קמפיינים בכל אמצעי המדיה לצרכן הסופי, ויצירת חומרים ל-B2B-  קבלנים ואדריכלים.
מסקירת שוק הקרמיקה ועיצוב הבית, גילינו שהתחום עובר פרימיומיזציה, ויעצנו להנהלת החברה לערוך שינוי וסדר חדש במותגים שלה. במקום לטפח את רשת סופר קרמיק העממית,
לפתח ולהשקיע בבניית רשת יוקרה נגישה ללקוחות, תחת המותג ויה ארקדיה, שעד אז, היה חנות בודדת.
הרשת מונה היום מס' סניפים, בפעילות ממוקדת הצליחה לבסס לעצמה גם מקום מכובד בקרב אדריכלים וקבלנים.
המהלך הוכתר בהצלחה, המותג הפך לבעל ערך ונרכש להמשך קידומו על ידי המתחרים- נגב.


[nggallery id=31 template=client]